Onsdag

Hade nationelt matteprov idag på morgon, gick faktiskt helt ok tror jag, men det kan man ju aldrig veta. Kändes nästan för lätt på vissa saker. Men det visar sig på måndag, får mitt resultat skickat på mailen. Sen vart det ledigt mellan 10 och halv 3, så jag och Stina tog en prommis med vovvarna i skogen, mkt uppskattat från deras sida. Ja nu har det snöat över ett duygn här i Forshaga. Så lite snö har det allt blirvit, vilken tur att jag lämnar Sverige nu när vintern kommer! Efter promenadenvart det lunch, efter det hem till Stina och halv sova i sängen, skacka skit och fika lite. Sista gången nu innnan jag åker :(
Sen vart det skola med svenska och base.
Efter det följde Stina med mig hem och vi laga lax.sås och ris, mumma blev det.
Sen kom lite folk över, Petra, Emelie, Simon, Fredrik och Danne, så vi baka pepparkakor och drag glögg och åt lussebullar. Men de hela spårade ur lite och slut ai mjölkrig som sedan förflyttade sig ut och blev snöbollskrig. Men de var kul under tiden de varade städningen var mindre roande.
Men nu ska jag dra mig i sängs, ska upp och åka skridskor på idrotten imroogn, kommer att skaffa mig några blåmärken skulle jag tro.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: