Thailand

Imorogn bär de av til Thailand i två veckor kl:14:00 flyfter planet! SOLA BADA SOLA BADA........Hur underbart låter inte det, äntligen slippa de här skit vädret.Jag ska lämna alla problem här hemma i sverige å åka dit problemfri, låter de inte underbart. Jo men vissssst säger ja bara!Jag ska bara rensa huvudet å ladda om inför de nya året med ny energi. Det kan jag lova att ja behöver efter det här året med allt skit som hänt, kommer inte änns ihåg allt, de är för mkt. Men nu är de slut på de, nu ska allt gå mot de bättre och de ska startas med en solresa i två veckor, inte illa inte illa alls. Nu vill jag bara slänga en tanke till alla mina vänner i Forshaga och Gävle kommer sakna er, önskar er en trevlig jul och ett skojigt lov !Och så kan ni ju slänga en tanke på mig då och då när ni fryser, tihihi ! :D

Tjing, Ses efter jul !


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: