Ett rop på hjälp

Ja vad ska man säga, gårdagen var en ända röra, ja den började bra ända tills jag kom hem från stan. Men vi tar den från början till slut !

Carro sov hos mig natten mellan söndag och Måndag riktigt mysiggt! ÄLSKAR DIG BÄSTIS!
På måndagen tog vi bussen ner på stan, gick och mötte carros kompis Jens, sen gick vi runt och kolla på skor åt carro, hon skulle ha antingen converse elr fredperry, och som tur är valde hon ett par fredperry.
Converse är ju de FULAST skor som finns ! ^^
Okej jag vet Carro att du skiter i vad jag säger men iallafall, vare bara tvungen att lägga till de :P haha ^^
Efter de ville jag kolla på klockor, vill köpa en stor killklocka de är så snyggt ! Så var yvungen att kolla va de kosta, var fan skit dyrt 1500 kr för en fin. De räcker inte riktigt min ekonomi till !
Sen fick CArro den briljanta idéen att klippa lugg, snelugg så vi leta reda på en dropin salong.
De blev faktiskt bra, men blir nog bättre när du får fixa den själv !
När de var klart vart vi hungriga så vi gick och åt SALLAD så nyttiga är vi, kräftstjärtssallad till och med !
Köpte oss en varsin kaffe och gick och mötte carros jobbarkompis josefin tror jag hon hette.
Så efter de gick jag till bussen för carro började jobba.




Väl hemma i bergby gick jag till ICA Nära Bergby för att köpa tuggummi och så hoppades jag på att träffa någon bekant bergby bo, men nää inte en ända !
Gick hem, de var fan skit kallt !
Direkt när jag glev innanför dörren kändes de som om någor var fel, vet inte varför...
Mer kommer sen, för nu kommer carros mamma och hämtar mig strax :D
Puss så länge !

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: