Ensammast i sverige

Ensammast i Sverige en av Kents bästa låter.
På tal om de så är jag ensam nu min mor och syster har åkte upp till Umeå för att hämta hem en hundvalp och min bror är hos våran pappa. Men ensammast i Sverige är jag inte har ju sällskap av 7 hundar och 5 katter. Mkt trevligt må ja säga.
Mår äntligt bättre, där har vi anledningen på att jag inte skrivit på länge, jag har helt enkelt inte orkat. Har varit jätte sjuk 40 graders feber och jätte ont i halsen. Var in till sjukhuset för en eventuel operation i tisdags men de behövdes ingen som tur var, men de skev upp mig på listan för att operera bort halsmandlarna, skulle få en kallelse hem sen. Men läkarna kunde inte komma på va jag hade för sjukdom, de var lite läskigt faktiskt för jag kunde inte äta och nästan inte dricka. jag fick en helt annan röst, min mamma hörde inte änns att det var jag om jag ringde till henne. Jag orkade inte stå elr hålla upp huvudet var alltid tjungen att luta de mot något. Och varje gång jag reste mig upp fikc jag extrem huvudvärk. De får jag fortfarande men har nästan ingen feber kvar plus att jag inte har lika ont  i halsen jag kan äta igen utan att må illa, fast bara lite i taget. Men de börjar övergå till de normala nu de är extremt skönt !
Så nu sitter jag har en lördagkväll i regn och åska men skulle igentligen festat. Du får sheka ass åt två ikväll igen kusin, HAHA^^


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: