Grönan !

Ja igår kväll blev det bestämt att vi skulle till Gröna lund idag, Jag, Anna-Lina, Kristoffer och Kimm.
Så fick köpa sista minuten biljetter ner och hem, Bussen ner var full så det blev att ta tåget men hem fanns det plats så då boka jag buss. Kom ner till sthlm ca.10.30 och Anna-Lina skulle komma runt 11.30 så fick vänta en stund men de gick ingen nöd på mig, fanns mkt konstigt folk att kolla på kan ja lova. hehe^^
När Anna-Lina kom hade vi först tänkt gå ut till grönan men latheten tog över och vi tog bussen. Kom nästan precis fram samtidigt som Kimm och Kristoffer, sen vart det åka av kan ja lova. Ingen lugnt start utan började dagen med Frittfall, som varken jag elr A-L åkte förr, sen flöt det på med extreme, bergodalbanor katapulten, frittfall tilt, lustiga huset ( inte lusthuset A-L, tänk att jag hade rätt ännu en gång) och massa mer. Och tänka att alla 4 klarade den rörliga trappan på lustiga huset och måste ju säga att Kimm hade en nära döden upplevelse där på mattan ;) haha^^
Men den karusellen som framkallade mest skrik var blå tåget, ( med andra ord spöktunneln) fan är så feg för sånt. Blev en del spel också, fast det var ju orftast fel på Kimms ;) elr hur Kimm?
Blev langos som mat, den typiska sommar tivoli maten ! Bara för att få in stämningen totalt sådär. Gruppens favvo vart extreme så den åkte vi ett antal gånger, och jag lovar den sista gången var värt det.
Sen vart det bråttom till bussen, kom itid men så säger de fel vart jag ska gå på så jag missar den ändå, måste ju säga att den personalen hade noll koll på allt. Men till min räddning kom Kimm och Kristoffer och gjorde mig sällskap och hjälpte mig så jag kom med tåget halv 8, Tack så jätte mkt !
En kortsammanfattning av dagen var att den var hur kul som helst och att det måste göras om!
Och sen som pricken över i:et så var det ju underbart att se grabbarna igen !




Tack för trevligt sällskap folket ! 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: