Torsdag

Dagen har varit ovanligt bra, inge som har gått fel elr krånglat timmarna har bara flyttit på bra och lättsamt.
Gick upp gjorde iordning en dikt till min far som hans flickvän ska läsa upp under hans 50 års fest eftersom jag inte kan vara där, vilket jag tycker är jätte tråkigt. Han fyller ju trots allt bara 50 en gång i livet.
Åkte upp till mammas klenik och hjälpte henne under en operation en sväng, sen vart de bara att åka hem göra sig iordning ta bussen in till stan , springa runt som en galning med syster för att hitta en present å far, till slut blev det nya tränings kalsonger för de behövde han. Sen vart de grillning, fika och mys med han, susanne och syster.  Tog bussen hem till min mor halv 10. Så nu återstår bara packningen inför helgen som jag sak tillbringa i stockholm med mamma, syster, mammas kompis Sol-Britt och hennes dotter Mikaela. Som tur var hitta vi ett fint hotell mitt i sthlm som var ledigt. Alla är ju nästan full bokade tack vara världsutställningen. Så helgen kommer att bestå av att shoppa, roa sig, kolla på hundar på utställningen och bara ha de allmänt trevligt.
Ska bli underbart att bara koppla bort vardagen och njuta. De är nog precis va jag behöver just nu!

KOMMENTARER


tack så mkt hanna :)

2008-07-04 // 00:10:39
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: