Att fånga en fjärli

Vaknade av att min underbara vän Anna-Lina ringde. Vilket faktiskt inte gjorde nå, för de var ändå dags för mig att gå upp. Blev inget sjukhus besök för mig, kuratorn var sjuk, & de är jag tacksam för, hade ingen lust att bryta ihop idag. Mamma var dock dit och tog alla möjliga prover för att se om cancerna har dämpats, har den inte de så vet jag inte vad jag gör lägger mig i sängen & aldrig er går upp. Nä, men om de inte blivit bättre klarar jag inte av att åka tillbaka till Forshaga, även om jag vill de mer än nästan allt. men jag klarar inte av att lämna min mamma ensam då. De är bara att vänta på provsvaren och se hur allt blir då. Nu ska jag bara göra mig iording och sen ta bussen ner på stan & där möta mamma & Elin. Mamma ska nämligen på "fest" på lördag hemma hos en gammal arbetskamrat, så jagoch Elin ska hjälpa henne att hitta något att ha på sig. De ska bli så kul att mamma ska göra något, så man slipper se henne gå omkring hemme & deppa, få tankarna på annat lixom.

Själv ska jag väl kolla efter något att ha på mig imorogn, när de äntligen blir de 28:de, så som alla vi har planerat och längtat efter just denna dag! Bara att hoppas att de blir ett roligt minne framöver.

image92

// Tjing

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: