Fredag förmiddag

Ja nu är klockan 13.30, tiden går fort när man har mkt att göra.
Blev väckt kl:11 som jag bett om, annars hade jag nog kunnat sova hur länge som helst.
Gick ner åt, sen började jag städa mitt rum, enbart för att få skjuts till Ockelbo sen, mamma gick med på att skjutsa mig men bara om jag städa. Så nu är de rent å fint på rummet och jag tjänar in 80 kr.  
Efter de tog jag med mig Tayra och Panza på en spring tur runt åbyn.  Så skönt väder ute nu, riktig vårkänsla.
Och alltid ska ju något krångla, t.ex mina ljusslingor för tillfället, den ena vil inte fungera fast den har gjort de hela veckan och den andra är helt borta !
Sen när mamma kommer hem blir de att åka upp till Ockelbo, där jag ska möta brudarna vid lokalen och börja fixa iordning. Sen kl:20.00 drar de igång, men nu ska jag gå och duscha och sen fortsätta leta efter slingan.




Ikv ska vi har roligt brudar  (;
image94

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: