sunshine

Vart väckt av en viss Anders imorse, de kommer du få ångra bara så du vet (;
Men somnade om & blev väckt klockan 1 av mamma, som ville att jag följde med henne ut med hundarna i skogen. vilket inte gjorde mig så mkt, för de är jätte fint väder här. Alla 7 fick följa med på en gång, så de blev ett jäkla springande. Tayra är så söt när hon börjar pipa för att hon inte hinner med dom andra. Och nu har min mor åkt iväg, så jag är hundvakt. Men ikväll så blir de bio med pappa & Susanne. Ska kolla på den nya svenska film, Angel ! Verskar ganske okej faktiskt. Sen blir deatt sova hos min far inatt. Imorgon kommer bli jobbigt, ska till sjukhuset och prata med kuratorn om mamma igen. Förra gången var bland de värsta jag gjort. Så får se hur de blir den här gången.



image89

Nu blir de att hoppa in i duschen, äta och sen göra sig iordning till min kära far kommer.

// Tjing

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: