Onsdag

Sitter i datasalen nu som vanligt känns det som.
Har biologi, grupparbete och miljö, vår grupp jämför olika hårsprayer.
Och nu har vi inge mer att göra eftersom vi väntar på svar av olika förtag så är ledig fram till tio över 3. Men det blir att plugga rester och sen har vi base fram till 5 och då är det bara att plugga rester oxå :) 
Så nu ska jag försöka bli av med lite skit. (Y) Försöka iallafall ! 
Och idag kl:17.00 är det fotbolls turnering i skolan, och vi har fixat ett lag så de ska bli skoj, elr ja mest skoj för dom som kollar eftersom min bollkontroll inte är på topp och har aldrig vart iallafall inte med fötterna (; 
Men de ska bli riktigt skoj ändå, man måste ju skämma ut sig lite ibland iallafall :) 

Gårdagen var skoj, de är det ända jag säger ! hehe ^^   " host host" 
Och påvägen hem vart vi stoppade av polisen snacka om att man fick en klump i magen när dom hade ner rutan och började prata, men som tur var så ville dom oss inget, utan frågade bara om vi hade sett en unge dom hade på bild, men de hade vi inte så dom åkte iväg igen. Kan lova att jag vart rädd, frös till is typ. Med tanke på hur läget låg till ! 
Men nu ska jag börja vara duktig och starta med pluggandet. ! 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: