GÄVLE

Idag blev det att packa väskan och ta tåget hem till Gävle. Och om att det är skönt att vara hemma igen, de är lixom här jag hör hemma, det känns verkligen! Men man får kämpa på i i 1½ år till i Forshaga, jag hoppas verkligen att min känsla ska försvinna, men just nu vill jag bara hem till GÄVLE. Jag åkte nog den skönaste tågresan mellan Karlsta-Gävle jag någonsin åkt idag, inge strul tåget var i tid (t.o.m tidigt), Lagomt fullt och jag var ensam med hund på tåget ! Toppen verkligen. Och jag känner lixom så här efteråt att det behövdes en lång ensam tågresa för mig själv för att bara tänka igenom allt, mitt liv är i kaos för tillfället, och med de menar jag verkligen Och vad kan vara en bättre plats än ensam på ett tåg med musik i öronen, klappa på hunden och blicken ut igenom fönstret, själv kan ja inte komma på något bättre sett. Behövde verkligen rensa och sortera mina tankar och känslor. Måste få ordning på det här nu orkar inte må så hära mer..





Vill ta mig tillbaks igen
ge tillbaka alla minnen
vad ska jag göra nu
när allting tar slut
ta mig tillbaks igen
låt mig leva med alla minnen


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: