Helgen som var...

Helgen som var:
Min kuisn kom ner hit till forshaga på torsdag, då vart det pepparkaksbak med Stina, Anna, Anna-Lina, Simon och Fredrik.
på fredagen åkte hela min klass till kolmården och klappa vargar, en riktig upplevelse, något man kan göra om. Senare på kvällen när vi kom hem vart det att kolla film med Stina, Fredrik och Danne, kusin var såklart med oxå. Blev att titta på instängd, den LÄSKIGASTE filmen jag någonsin sätt, tror aldrig jag har skrikigt så mkt någongång.
Lördagen blev lugnt till en börjarn, sedan vart det fest på kvällen hemma hos Lidingö med massa folk riktigt skoj! De måste göras om !
Söndagen blev bara slapp, åkte in till karlstad runt 2 tiden och lämna av kuins vid bussen, synd att du inte kunde stanna längre.Blev att gå på stan å köpa lite saker, väl behövligt. Väl hemma i Forshaga igen vart jag och stina bjudna på mat av Danne och Fredrik, Älgkött och kroketter. Riktigt gott, dom är riktiga kockar ! Senare vart det plugg med stina, vi tog en pause mitt i med glögg,pepparkakor och lusse bullar med Simon, Fredrik, Danne, Johan och clara.

Tack för en trevlig helg och jag hoppas att du kommer tillbaka snart !


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: