Måndag

Måste bara säga att jag har haft en jätte lugnt och skön helg med Stina, blev att bo hos henne hela helgen. TAck gumman för att du stod ut med mig och Tayra ;)
Helgen har då bestått av:
* God mat (som alltid när vi är tillsammans en helg) haha^^
* Agility
* TV
* Film
* Simon & Fredrik
* Och en massa skratt ! :D

Idag är faktiskt en ganska ok skoldag, började inte förrens 08:40 eftersom det inte blev någon hundinlämning för mig, Noel (min sambos hund) är sjuk och inte ska umgås med de andra hundarna så fick Tayra oxå vara hemme. Men de hade igentligen inte spelat så stor roll, hade ändå matte i hundstallet, men eftersom jag och min sambo ibland har turen på våran sida så mötte vi Håkan (Ma. lärare) uppe vid skolan och fick lov att sitta där å jobba. Och denna gång gjorde jag faktiskt det, Mkt duktigt av mig, tänkte faktiskt bli av med matteresten på onsdag, så försvinner en till sak bort från rest listan. Och just nu har jag lunch, blev en riktigt lång en, från 12 till 14.50. Vi har delat upp Djsv i halvklass. Men för det blir min dag inte kort, slutar i vilketfall kl:17, att plugga måste vara hundra gånger mer ansträngande än att jobba, för när man jobbar är man ju klar när man slutar men vi som studerar har ju massa studier som vi måste jobba med hemma.
Men nu ska jag ut med vovven och sedan pallra mig till skolan igen.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: