Söndag

Gud vilken jul längtan jag har idag, har vart på forshagas julmarknad med Stina och hennes mor, hennes mamma köpte ett gäng lotter och sen fick jag och Stina några var, så fult jag lyckades ta den med vinst på och gissa vad jag vann, en burk med mandarinklyftor, HAHA! Väl hemma igen har jag städat lite till, så just  nu är det JÄTTE fint här hemma i lägenheten. Sen när sambo kommer hem ska vi julpysla lite oxå ! BLi kanske till att äta någon pepparkaka och lussebulle med lite julmust till, vem vet.  Riktigt mysigt är det, måste ju börja med julen tidigare eftersom jag kommer missa hela när jag är i Thailand, åker den 9 december och kommer hem på julaftonskvällen!
Nä nu ksa jag lägga mig å kolla lite på tv och vänta på att min kära sambo ska komma hem.
Senare ikväll blir det att dra hem till Emelie på lite små fest med flickorna, fårse vart vi hamnar sen.

Mitt rum:

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: