Stars

De är en grym värls vi lever i, vissa lever sitt liv helt i frid medans andra plågas igenom varje JÄVLA dag.
Med en blick upp mot stjärnarna och en tår droppandes ner för kinden, sittande på balkongen utan att förstå hur livet har kunnat blivit som det är.
Utan att kunna förstå till vilken mening livet är för.
Vilken nytta jag gör på jorden.
De ända jag ber om är att få frid, ett lugn i mitt hjärta, slippa hålla in tårarna.
Sluta leva med en falsk utsida, en glad utsida.
Medans insidan säger något helt annat, den skricker, den orkar inge mer, den önskar sig ett slut på lidandet.
"Utsidan leeeer medans insidan ber"
Hur kan ordet orättvisa betyda så mkt, utan att man förstår vad det igentligen betyder.
Jag bara önskar att den onda anden i dig kunde flyga sin väg.
Lämna oss ifred!
Ett liv utan oro, ett liv utan räddsla, ett liv utan SORG
Låt mig somna utan en tår på kinden.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: