Befor It All Ends

Borde skriva om allt positivt som hänt på senaste men de har ja inte å de orkar ja inte nu...
Blir bara less på skiten hela tiden, kan de inte vara nog, din jäkla humörsvängningar tar kol på mig.. Orkar seriöst inte med de, gör allt du mer å lite till och ändå är jag värdelös och inte hjälper dig med något... Ser du inte med din ögon hur mkt jag igentligen gör, de du ser är de jag råkar glömma  elr de jag inte äns tänkt på att göra. Vet att du inte styr över din hormoner och humör riktigt som förr, men seriöst vet inte riktigt hur länge till jag orkar med det här, de tar kol på  mig...

Bort med den nya och tillbaka med den gamla dig!

KOMMENTARER


Faster Nettan ;)

Hej vännen!

Jag förstår dig....

Förstår din frustation.

Tänker jätte mycket på dig!!!

Många varma kramar

Nettan

2008-10-28 // 22:16:32
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: