pissväder

Uscha nu har det regnat sedan jag vakna.
Blir att göra ingenting då, ska nog börja att tvätta så jag får allt tvättat & rent innan jag åker ner till forshaga till helgen, Bara för att jag har en vecka längre sommarlov än alla andra!  Inväntar mormor oxå, fårse när hon dyker upp.

Dagens tips:
För alla som håller på att tuppera sitt hår för att få någon volym på det, så finns det en otrolig produkt från märket Big sexy hair.
Produkten får håret att kännas tupperat, det är bara att spraya den i håret sedan forma & separera håret med fingrarna. Med denna kan du strunta i tupperingskammen. Perfekta produkten om du vill ha tjockt hår med volym.


KOMMENTARER


Vart kan den underbara uppfinningen inhandlas? :)

2009-08-30 // 00:40:26
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: