Toppen mysig kväll

Dagen blev helt annorlunda mot vad jag hade planerat den till, drog in till stan som planerat mötte upp kusin.
Blev en sväng upp på mingel, tog varsing dricka & satt å bara prata lite strunt, träffa på några gamla skolkamrater, trevligt trevligt! Tog oss en sväng in på gallerian för att utföra några ärenden, köpte en datamus eftersom min brors otroligt interligenta vänner slår den i bordet hela tiden så den gamla musen har blivit less & kastat in handuken. Köpte även på mig massa block, pennor, mappar och sånt tll skolan. Nu ska Hanna fasen ha koll på saker & inte tappa bort allt som har med viktiga papper att göra. Köpte även en kalender, men inte vilken som helt utan en skol & träningskalendet i ett, fiffigt jajamensan. Dock glömde jag det jag inte fick glöma ett USB till Sol-Britte men men blir ju en sväng till stan imorogn med. När alla inköp var klara gick vi till wayne´s & tog oss varsin sallad. Bättre sallad ställe finns inte, utsökt! 
Möte sedan upp Carro & Chatrine, dom hade fixat 4 gratis biljetter till GIF-HAMMARBY. Så vi gick till strömvallen & hejsade på GIFarna & gissa om det hjälpte, självklart! Gävle vann mot det där satans fjoll laget från sthlm. Svansen mellan benen på er! Sen hem prata en stund med hjärtat, sen hade jag & mamma en mys te stund. 

Kolla & njut! 





KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: