Underbart liv!

Två underbara kvällar nu, torsdag & fredag. Kommer bilder snart & ett inlägg om dessa två.
Men nu först måste jag packa & packa & packa. Åker ner till Forshaga imorgon. & på måndag börjar skolan. På ett sätt vill jag verkligen åka ner träffa alla underbara vänner, bo med Fredrik, min lägenhet, festerna & all HUNDTRÄNING! Men samtidigt känns det hemskt då börjar verkligen den sista tiden där nere, det känns hemskt vill inte att forshaga tiden ska ta slut. Gud den har vart den bästa i mitt liv. Samtidigt som det inte är kul att åka från Gävle heller där jag har mitt andra liv!

Men nu måste jag packa kan inte bärga mig tills jag får åka dit imorgon & träffa alla. Och pussa på Fredrik igen, vilket är två veckor sedan nu !

KOMMENTARER


Söt blogg!

Haft en bra kväll?



Kram ♥

2009-08-29 // 22:21:08
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: