Fredag

Vad har jag gjort denna fredag då, jo skola först muntligt prov i DREF C gick vägen. Var lite orolig innan då jag inte pluggat nå men det gick bra ändå. Sen vart det hundträning och middag med Stina. Sen gick jag vidare hem till Marielle & såg på Idol & åt massa gott. Dock slutade inte finalen som jag hoppats, Calle var den bästa det har han alltid varit. Han sjöng vinnar låten helt klart bäst! Sen hann jag inte mer än hem innan Anna-Lina & Tysken ville att jag skulle komma ut å prata med dom, så det var bara att dra vidare igen, fulla & gulliga som dom var. Sen slutade kvällen att jag & Anna-Lina hamnade hemma hos Anders med han, Robin & Per, fulla & gulliga dom med. Själv var jag nykter hela kvällen, duktig flicka. Nu blir det sängen för mig, sovmorgon imorgon, ska bli så underbart skönt! Och ladda krafterna inför imorgon då det blir städa lägenheten, festa & spela lucecupen ( en fotbollsturnering) hela kvällen & en bit in på natten !

Natti Natti på er, Tjadå!

Calles som sjunger vinnarlåten, helt underbart bra. man gråter ju när man hör den, helt underbart...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: