Blåa ögon

Just nu känns det som om inget kan bli värre än de redan är.
Allt sen förr, jag har ingenstans att bo här i forshaga, min vän har fått åka in på sjukhus, min andra vän har slutat här i forshaga och flyttat hem och sen är allt annat bara allmänt struligt. Orkar jag änns rabla upp allt!
Jag måste iallafall säga att jag har tur som har så underbara vänner, och en extra hyllning till Stina som JÄMT ställer upp för mig, vad skulle jag göra utan dig. Just nu bor jag i princip hos dig oxå. Finns bara en sak att säga om dig, DU ÄR UNDERBAR. En vän som dig finns de inte många utav ! <3

Var på min första agility tävling med Tayra idag, och jag blev faktiskt imponerad av henne, hur duktig hon faktiskt är. Hon var fokuserad och brydde sig inte alls om omgivningen, de hade jag alldrig trott för ett år sen. Riktigt stolt över min Lortan! Så nu är det bara att träna på och förtsätta i samma riktning !
Tummen upp på de!

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: