Dator, TV, TV, Dator

Mitt liv de senaste dagarna har bestått  av tv och dator om vart annat . Finns inte mkt jag kan göra.
Men snart så får jag börja göra lite mer, imorgon får ja gå ut. Längtar. Är så less på att sitta inne, Tayra är nog rätt less på att jag bara ligger inne oxå, hon börjar klättra på väggarna snart, stackarn.
Men imorogn blir det en sväng i skogen med henne och så ska jag nog köra lite uppletande i skogen så hon får tänka lite med huvudet. Lite slalom träning i snön kanske det oxå blir.  Ska boka tåg imorgon oxå, för som de ser ut nu blir det att åka ner till Forshaga för mig på söndag. Även om de känns en aning segt. Men har föreläsning och prov som ja inte får missa.


Saknar dig vännen min, en vecka är kort men de känns samtidigt som en evighet!

KOMMENTARER


ja men hanna! då hade du kunat gått ut med tayra själv idag! haha haha! :D

2009-02-28 // 20:26:43
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: