Dåligt minne, sjuk, allmänt osmart!

Första veckan i forshaga är avklarad, dock blev de inte så många skoldagar jag åkte nämligen på förkylning. Mådde jätte bra när jag vakna på måndag men på kvällen mådde jag som en halv död råtta, alltså inte bra! Sen på morgon ska vi inte tala om, jag fick nog inte äns ur mig jag är sjuk till min syster, hade ingen röst, stina ringde och hon trodde hon prata med en annan person. Usch läskigt sånt där. Inte så kul för min syster kanske men hon hade kul ändå, jag var på benen igen på onsdag om jag gick på alvedon, så vi gick på föreläsningen på eftermiddagen om läkemedel. Komplicerat men intresant ! Sen fick hon träffa några utav mina vänner, hon är avundsjuk för att jag har "killkompisar", hehe sötsyster !  Och inget internet var det för mig denna vecka heller, glömde nämligen att ta med mig det, hur nu ja kunde glömma det! sen när jag bad mamma skicka ner det, sa jag att hon skulle kolla efter en VIT sak men mitt internet är svart, ja jag vet Hanna är klyftig, knappast inte de minsta, inte när de gäller detta iallafall !

Från de ena till de andra vi åkte tillbaka till gävle på fredagen, syster tog bussen hem med hunden medans jag stanna i stan, kusin kom och mötte mig vid stationen så vi gick en sväng på stan, sen tog vi oss en sallad på Waynes där vi satt och prata massor. vi han ju inte säga hej då innan jag åkte till Forshaga, vi skilldes åt tidigt på söndagmorgon då de fortfarande var lördag kväll för oss och vi var i för dåligt tillstånd för att komma på tanken att säga hej då! Efter salladen begav vi oss hem till kusin, där vi hade allmänt ROLIGT !  "Leeee med ögonen kusin" . Sen drog vi ut!
Senare gick vi hem till peter, skulle hämta min ring jag glömde där helgen innan och sen ville jag bara säga hej!  ;)

På lördagen var det stor firande upp i Råhälla, mormor har namligen fyllt 70 år !  Så blev middag, fika, och massa trevligheter. Efter ett antal cider och kanske ett vinglas för mkt för vissa blev det att spela frågespelet TP ! Och gissa, jo jag och kusin Karin VANNN ! Bara för att jag är så fruktansvärt inteligent!

Vaknade upp imorse hemma hos mina kusiner ( min morbrors familj) , de bor nämligen på samma tomt som min mormor. Åt frulle och tog de lugnt med kusinerna medans mamma åkte och arbetade. Kom hem senare än planerat, så fick ändra mina planer inför kvällen, blev att sitta hemma å kolla på film med familjen. Har bokat tåg till Forshaga nu på kvällen oxå, blir att åka från gävle runt 5 kommer hem till min lägenhete halv 12, vill inte åka ner har ingen lust men måste! Byte i stockholm, de gillar jag, vet inte varför men tycker bättre om att sitta på SJ tåg med bestämd plats än de här små tågen som går igenom dalarna.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: