Matte B

hålltimme i 4 timmar nu, så passa på att gå hem en sväng.
Så sjuk trött imorgse, kom knappt upp ur sängen, gick upp så jag hade 10 min på mig att göra mig iordning, blir att duscha nu de hans inte med imorse inte frukost heller. Sen blir det att gå ner med hunden till hundstallet.

Ja då var Matte B kusren igång förfullt, har satt mig i VG/MVG gruppen, jag ska klara det. Med lite hjälp går allt. Men kan ju inte säga att de är lätt, men jag och matte brukar funka om jag bara sätter mig in i det och konsentrerar mig. Har fått en ny lärare i de oxå, en från sporthandel, han verkar helt ok, bra på att förklara är han oxå så det här ska nog gå vägen. Men nu blir det duschen och så sen tillbaka till skolan, går lång dag idag, slutar runt 5 men de blir nog att sitta kvar och plugga lite rester fram till halv 6 iallafall.

KOMMENTARER


Vi får kämpa på matten Hanna, det klarar vi! (Y)

2009-01-23 // 12:52:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: