Sovmorgon

Det är tur att min hund gillar att sova lika länge som jag, gick inte upp förens runt 2 tiden idag. Så underbart att sova länge. Upp äta frukost, sen gick jag och sambo ut med hundarna i skogen (sisu) så dom fick springa lösa i snön å busa. Tänk om man kunde ha lika stor glädje åt nå sånt , vilket lyckligt liv man skulle ha då.Låg å kolla lite på tv och så vart det ett program på tv från Thailand, gud va jag lämgtade tillbaka. Men jag åker ju i december igen! Längtar, ska boka resan i helgen när jag åker hem! Sen är det bara att spara pengar som attans.

Ska snart bege mig hem till Stina och plugga lite.


Gud vad jag saknar Gävle och mina vänner!




























Så mkt saknar jag det !


KOMMENTARER


Amanda Kusse

Sambo? Har du en sambo? varför har du inte bärettat? Svara i Mail på MSN

2009-01-29 // 18:09:57
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: