tidernas måltid

idag var det den dagen jag väntat på hela veckan.  min trogne kusin skulle anlända till gävle ,  cirka klockan halv åtta gick jag till stationen med släpiga steg. och där stod hon , hanna.  sedan begav vi oss till bishop arms , pia elin och inger westin följde nämligen också med .  medans jag och hanna satt & njöt av våra delikata rätter (schnitzel & fischn chips)  satt inger och gnällde om sin kanske mindre delikata ostbricka , buhu.  från det ena till det andra. ,  just nu befinner jag mig i sätra , några meter bort sitter även hanna vid en annan dator , och klickar .  hon ser ut att ha fullt upp , så kanske blir det ingen film ikväll?  eller så kollar jag alldeles ensam , helt solo.  känner att jag måste lägga mig ner , är fortfarande helt slut , efter den stora måltiden , hanna jag säger bara .. vilken tur att vi inte beställde någon varm chokladtårta , då hade jag nog gått i tu.... ho hi ha.   nu är det dags  ,sängen står på tur.   med ovänliga hälsningar karin dubbel v

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: