Tiden går fort, för fort !

Somamrlov på fredag, det känns helt sjukt redan lixom tyckte vårterminen börja nyss. I vanliga fall längtar men verkligen till somamrlov, men inte när man går på den här skolan, elr ja skolan vill man väl slippa men inte alla vänner som åker hem till sig. Mitt sista sommarlov på forshagaakademin, de får en att inse hur lite tid man faktiskt har kvar här i forshaga med alla underbara människor. Usch hemska tanke, tanken att ta studenten är skrämande, vill inte lämna Forshaga. Ångesten växer när man tänker på det, och en tår i ögat är inte långt bort, men så ska man väl inte tänka utan man ska väl ta vara på det sista året och utnyttja det fullt ut, vilket vi verkligen ska. Gud de här åren har vart underbara, vet inte hur många gånger man har sagt det, men de kan inte sägas för många gånger.
Imorgon åker Fredrik hem till Uppsala och jag kommer förmodligen inte kunna träffa han så mkt under sommaren han ska ju jobba så mkt den jäkeln ;)

Fick goda nyheter idag, min kusin följer med mamma och syster ner hit imorogn, även Sol-Britt (mammas vän) kommer på besök alla för att se på min lägenhet. bästa att städa den ordentlige, hehe^^
Sen bär det av hemåt på fredag, Vilket är underbar hem till ljuvliga Gävle ett tag!

SÅ NU JÄKLAR ALLA GÄVEBOR KOMMER JAG HEM I NÄSTAN 3 MÅNADER, VAD SÄGS OM DET!




SOMMAR, HURRA !




Ses i Gävle inom kort!

KOMMENTARER


Snygga Susanne :) haha

Välkommen hem till GÄVLE

Kom gärna hem till mig på lördag då jag blir ensam. Din pappa och brorsa ska till Stockholm på fotboll. Vi kan köpa nåt gott och kolla på en bra film. Ta med en eller två hundar så kan jag promenera med dom i såfall.

Puss puss puss fina Hanna

2009-06-04 // 11:16:12

wohoooo :D det säger vi är helt jävla toppen gumman! ;D

2009-06-06 // 15:40:51
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: