hjälp...

godkväll. eller godmorgon som dryg erik brukar säga....
en sån trist och tråkig dag . de är nog min otursdag.
nog fick jag bara när man öppnade köksluckan och ut rasar de en massa socker...
och tappade syltburken på golvet , och den träffade benet .. som jag redan hade ont på.
då tröck jag i mig 5 extra rostmackor med sylt på... , tröståt...
alltså joggade jag flera kilometer förgäves? kan tänka mig att all jordgubbssylt
satt sig på min farfarmage nu. dumma muckla! men vem bryr sig om den?!
börjar känna mig ensam här också.. i the village (bergby)... att vakta massa djur
åt släktingar är kanske inte så roligt som jag hade hoppats?
eller är de så att socker -olyckan gjort mig bitter.. imorgon har jag nog glömt de hela...
och smilar hela dagen med mina smilegropar.  nu ska jag fånga en katt i huset och sova med.  bättre nattgäst lär jag nog inte finna?!
 
och förresten dog michael jackson.


/ läckraste baben på hela svartklubben

KOMMENTARER


fredrik

jaha, så du tycker inte att ja bryr mej om dej och din underbara mage, nehe, men skit i min åsikt.

2009-07-01 // 20:20:38
naken karin

jag gästade hannas blogg ;)

2009-07-02 // 20:20:47
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: