Mänskligt?

Kan det vara mänskligt att sakna människor så mkt som jag saknar er, Karin & Carro.
Ja du det vet jag inte men saknar er gör jag, jag vill bara hem till er. Allt blir alltid så bra då, jag försvinner från mina problem för stunden. Lever i nuet!   Haha^^

Carro:
Du är så jäkla underbar, vi är så lika men ändå totalt olika. Lika på insidan och olika på utsidan kanske man ska förklara oss, därför vi kommer så jäkla bra överäns,  Vi har fan aldrig äns tjafsat! Du är så underbar och du betyder i stort sätt nästan allt för mig! De är dig man pratar med om man behöver lätta på hjärtat. Du är guld värd gumman <3'


Karin:
Kao, Kusse, Grus, Vapendragare, ja va säger man kärt barn har många namn, Haha^^ En sådan underbar kusin får man leta efter, du å jag genom allt ! Elr hur var det nu. Du å jag är för läskigt lika, vi tänker lika, å gör lika. Sen har vi ju våran klagbalkong de är inte alla som har en sån, men snart flyttardu ju, hur ska vi klara oss då. När ja e hemma i gävle umgås vi sattans nästan hela tiden. Du är underbar!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: