Tisdagen

Praktik med mamma inne i Gälve idag, hade en liten tjej som hade en dags praktik med oss, en söt liten tjej.
Jag orka bara jobba fram till klockan tre, sen var jag less då mötte jag upp kusin och vi gick å kolla på stan och shoppa lite, sen när vi även var less på de gick vi & åt på restaurang. Trevlans, de kan alltid behövas. Stötte även på Julia på stan, var inte igår precis, förstår inte hur det kan gå så långt mellan gångerna. Men de ksa vi ändra på, du fyller ju snart 18 så då jäklar ! Sen hem & prommenad med hundarna och syster, sen slö vid tv och datorn har sån enorm huvudvärk så de finns inte, haft massa kramper i magen oxå, vet icke va de är för fel, stress och oro har framkallat dessa syntomer förr...
Aja, hitta massa skor, kläder & smått på stan som jag mer än gärna köpt dock är plånboken inte så fylld.
Första dagen i mitt NYA liv har faktiskt fungerat bra!

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: