Lesss

Hur tänker du egentligen, tror du inte ditt beteende lysser igenom, elr tror du seriöst att du är så sjukt duktig på att spela och smöra dig fram, isåfall har du helt sjukt fel ! Till och med människor runt omkring ser det. Förr elr senare kommer bubbland spricka för dig och du kommer att förlora allt och folk kommer se dig som en loser. Jag tar illa vid mig när du behandlar mig på de sättet och jag tror nog inte att jag är den enda. De du säger känns inte äkta alls, hur ska jag då kunna ta dina ord på allvar.  Ingen ska få behandla mig som om jag vore ett objekt som man ropar på när det passa så till dig säger jag bara:

Suck och adjö, orka med dig !

KOMMENTARER


din vapendragare

tack och adjö

2009-04-01 // 15:21:25

Ja kusin ett stort Tack och adjö ska han ha!

2009-04-02 // 01:19:30
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: