Forshagaakademin

Var på treornas kabaré (elr va de nu heter)  och insåg att nästa år den här tiden är det vi som är inne på våran sista vecka i Forshaga, och gud jag ljuger inte jag började gråta. Hur ska jag kunna leva utan Forshaga, alla människor! De är klart jag kommer ha kvar mina vänner men de kommer ju aldrig bli som nu, nu bor vi alla ju innom samma område. Vi är uppi varnadra 24/7.  Går inte att beskriva hur vi lever, gud vad jag kommer sakna tiden, de här två åren har varit de bästa två åren i mitt liv, och de sista kommer säkert inte bli sämre. Bara tanken att om jag inte flyttat hit hade jag aldrig träffat min Stina, som nu är en av mina absolut bästa vänner och inte heller Fredrik som är en underbar pojkvän, ja som sagt mitt liv är ju här nere, sen har jag det underbart i gävle oxå, men dit kan jag ju åka när jag vill nu, efter studenten är det ju inte bara att åka tillbaka till Forshaga och så är de som förr. Vad händer efter dessa år. Gud hjälp mig!

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: