.Stress.

Gud klockan är redan 11 & jag sitter fortfarande & pluggar Biologi... Gud vad det är svårt, & inte räker det med de heller för nästa vecka har jag prov i matte C & ett stort historia prov plus massa små saker som måste in. När ska jag hinna sova & göra saker jag tycker är kul. Nu kommer man hem från skolan slänger sig direkt & pluggar, kastar i sig maten & sedan pluggar man vidare, kul liv, nej verkligen inte ! Men men på fredag nästa vecka tar jag höstlov, gud vad jag ser fram imot det. Men blir inte helt fri från skolan då heller, ska plugga även då... Hjälp vad jag vill bli läxfri. Studenten är ju inte allt för långt bort, vilket heller inte känns kul eftersom då tar mitt Forshaga liv slut. Gud just nu får jag panik av allt, vill bara att skolan ska ta slut men ändå inte för då slutar livet här borta i värmland. Det är förvirrande. Men det är väl bara att kämpa påså klarar jag allt ! Men nu ska jag krypa ner i sängen läsa igenom 7 A4 papper om biologin ( som de kanske är 1/10 del av provet) & kolla på CSI lite innan jag sover. Gud behöver verkligen sömn men hinner inte sova.
Ska det verkligen vara såhär när man går i skolan?
Seriöst jag får fan magsår & går in i väggen snart, känner mig så stressad av allt just nu, jag spyr på skiten snart. För det räker ju inte med allt vi har nu & får hela tiden jag har ju även kvar gamla saker oxå... suck 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: