Calle Kristiansson är kung

Nyss hemkommit efter 6km powerwalk, riktigt skönt ute. Dock fick jag gå slalom på slutet då vägen var full av paddor, men sånt får man leva med här på landet. Gick en runda på 3 km så jag kunde gå hem och byta hundar efter ett varv, har man så pass många som min familj har så får man bytas av för att hinna gå med alla. Nu ska jag hoppa in i duschen & sen plugga en stund innan jag ska sova.

Imorogn håller vi tummarna för att Stinas bil går igenom besiktningen för så stannar hon till hos mig på vägen ner mot Forshaga, hon åker ju tidigare än mig, saknar dig så vännen känns som det ar en evighet sedan. Så alla som läser detta håll en tumme, men bara en för att hålla två ger otur ;)



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: