Hemma i gävle

 igen efter några mysiga dagar i Uppsala hemma hos Fredrik.  I lördags åkte jag till Sthlm med Sofia & Emma och två vänner till dem. De hjälpte mig hitta en jätte fin studentklänning och ett par skor till den. Tack så jätte mkt för hjälpen <3
Vi ät även kebab och käka glass i gallerian, de får vi göra oftare. Sen i sommar när man kan sitta på uteserveringar utan att frysa, hehe. Annars har jag bara myst hemma på landet hos Fredrik, gått promenader med hundarna i solen tillsammans med Niklas, grillat och bara haft det allmänt mysigt.

Kom till gävle igår blev att gå till murran för bussarna gick dåligt hem till byn (vi säger att det var ända anledningen). Blev ett glas vin och skitsnack under kvällen. Nu ska hon servera mig frukost på silverfat är man efter kungligt blod så ska man behandlas på bästa sätt. Sen blir det nog en sväng ner på stan i limon och sola lite, innan jag drar vidare till byn.


(Malla & Sue)


KOMMENTARER


Var jättemysigt i Sthlm! :D

2010-04-26 // 12:26:39
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: