Jobbar för fullt

Haft det super i Norge kommer bilder och en lite beskrivning om resan senare.
Men just nu är jag en sliten tjej efter noll sömn på snart 35 timmar som sitter på jobbet, jobbar hos Anna på hennes djurtillbehörsbutik Hov & Tass hon har även en webbshop gå gärna in på den och kolla runt (http://hovotass.se/).


Ätit min lunch/middag för en liten stund sen blev en snabb sväng ner till ICA när jag hade lunch & köpa lite grönsaker så jag kunde göra mig en tonfisksallad. Den blev riktigt god.


Idag har jag packat upp varor för fullt och prissatt dem samt placerat ut dem i butiken & fixat lite annat smått & gott i butiken hoppas Anna inte blir missnöjd själv tycker jag att det blev super bra.


Men nu ska jag träna tayra lite, jag och Elin har nämligen valt ut olika trick som vi ska lära hundarna, jag ska lära Tayra att gäspa & Sue att vinka. Vinka känns inte så svårt men gäspa blir lite svårare.


Tonfisksallad a lá Hanna:

Salladsblandning
Körsbärstomater
Avocado
Gurka
Färska Champinjoner
Tonfisk i vatten
Soltorkadtomatsås

KOMMENTARER


Michelle

Hej! Jag har röstat 5 poäng på din sko hos nelly.com :) Hoppas du vill rösta på min! :) http://nelly.com/designyourshoe/?obj=iYJRMy35xxALr3k5DqXHjXib2toKoMzMi7cuuUmfFnpxdPpg4Dld

2010-08-17 // 20:22:45
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: