På resande fot mot Oslo

Stannade till på bergvik för att handla lite mat & annat som vi ska ha med oss till Oslo. Och gud vad jag blev sentimental när vi körde in på parkeringen, det var helt sjukt och precis när vi kör in så börjar umberella låten med the Bassbolls spelas på radion, vilket vi lyssnade på en del i Forshaga. Gud minnena bara välde över mig och det fick mig verkligen att inse hur mkt jag kommer sakna allt och framförallt att inse att allt är över, det känns så overkligt...
Fan samtidigt som jag gick och log för mig själv när jag tänkte på alla minnen så brände det i ögonen för tårarna var nära...  Ingen som har varit med om det själv kan förstå hur mkt man verkligen saknar livet där. Just nu känns det verkligen jobbigt...
Massa kärlek till er alla !



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: