Någonstans slår klockan 4

God natt mina nära & kära!

Nu ska jag sova & drömma mig bort till Thailand & när jag vaknar ska min förkylning vara spårlöst borta. Imorgon kommer min favorit ner hit till Gävle för att stanna över nyår. Min syster fyller även år imorgon, så det kommer väl lite släktingar hit antar jag. Själv skulle jag egentligen befinna mig i Ocklebo på 40 årsfest imorgon, men det sket sig när jag blev förkyld, eller visst jag är inte så sjuk så jag inte skulle klara av det men det känns dumt att kanske göra så jag blir sjuk tills nyår & eftersom middagen är hemma hos mig skulle det skapa lite kaos om jag blev sjuk & fick ställa in! Så min uppgift blev istället att baka smörgåstårtan (Y)

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: