Nässpray i stora lass

Träffade Alexander idag, han sa en del positiva saker så får hoppas på det nu. Köpte med mig en nässpray från stan så ikv kommer jag leva på nässpray & zyx för jag ska bli frisk eller iallafall inte mer förkyld än så länge är det inte så farligt. Men nu ska jag lägga mig på soffan & skicka vibbar till Elin så  att hon bakar en kladdkaka åt mig.

Har även jobbat en sväng idag med mamma så jag kom iallafall 200 kr närmare Thailand ! haha

Nu är även nyår planerat blir middag hemma hos mig i sätra, då jag slängt ut min far (rätt sagt så är han bortbjuden) så vi blir ett gäng som käkar där & bara har det allmänt trevligt. Sen får vi se vart kvällen bär oss.

KOMMENTARER


Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-11-29 // 11:32:54
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: