Ploga hela vägen til valbo?

Vaknade klockan 10 med huvudvärk & en hals som inte var som den ska. Blev deprimerad när jag insåg att jag blivit sjuk så jag vände mig om, somnade & hoppades på att jag skulle vakna frisk & kry. Men drömma kan man alltid så nu sitter jag är & dricker te i liter mått & hoppas att halsen ska förvandlas till normal igen. Men så länge ska jag tycka synd om mig & låta rickard sörva mig till max & säger han nej säger jag bara men snälla jag är sjuk. Så lite positivs är det allt. Nej nu ska jag dra & koka mig en till kopp te!

Har även unnat mig en ny BH från wonderbra bara för att jag blivit sjuk & så ska jag försöka få tag på mamma så hon kan köpa några magiska piller åt mig på apoteket så jag blir frisk tills imorogn.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: