VAr jag inte inte sjuk så lär jag bli det nu.

Tror seriöst att jag vart en levande isbit imorse när jag väntade på bussen i 25 min, 20 min sen buss. Förstår verkligen inte hur bussarna här fungerar, 20 min sen när vägarna är skottade & det inte snöar. Frös så otroligt mkt så jag solade solarium när jag kom fram till stan i syfte att tina upp. Värme i bussarna skulle uppskattas måste jag säga. Jag hann iaf med de jag skulle göra & nu är jag hemma igen. Sitter & väntar på tvkillen som ska komma & installera våran box, men han har inte dykt upp än, de som är mest märkligt är att när han pratade med mamma hade han berättat att han kände hennes dotter Hanna. & jag kan då inte komma på att jag känner någon som jobbar med "tv grejer".


Ja det är väl bara att se vem som kommer in genom dörren.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: