Deprimerande dag? nej tror inte det

Avklarat Matte C prov, så nu kan jag bocka av det från min att göra lista, kan lova att det var skönt, nu väntar jag bara på resultatet som jag får veta imorogn. Nervöst, ja tack ! Blir jag godkänd ska jag fira jag lovar! Annar har dagen varit slapp, är trött som vanligt, har gått & blivit en vana de tror jag. Eller så tror jag bara att jag är trött för jag brukar vara det. Dagen till ära så har det faktiskt inte snöat (än) och solen har lyst, så jag & Stinis tog tillfället i akt och tränade lite lydnad med vovvarna. Resten av kvällen kommer bestå av plugg, ekonomi står på schemat, har prov i det imorgon, så jag & Stina ska gå över till Emelie & plugga. Hennes soffor är så sköna ;)

Nu ska jag dra mig från datorn och in i köket tänkte klicka lite med Sue..






Den lilla svarta faran var oxå med, men dock vart hon inte med på bild.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: