En måndagskväll

Haft mkt att göra & även inget alls, men har ändå inte fått tid till datorn. Men nu ska jag göra ett försök iallafal.
Fredag: Skola såklar, sen blev det agilityträning eftersom vi sluta efter lunch, sen kvällen blev det FEST med vännerna, först en liten förfest hos Emelie & sedan vidare till Dallas med allt folk & slutligen efterfest med singstar hos mig. Mycker trevlig kväll.
Lördag: Blev det inget alls gjort, bara slö hela dagen, åt middag med Stina & Emelie, senare blev det att kolla på reprisen på PH, suck hur ska jag klara mina måndagar & tisdagar utan de.
Söndag: Blev det mer agilityträning i solen & sedan en sväng till bergvik med Stina & Christoffer, köpte mig ett par träningsskor, hade igentligen inte råd men jag behövde de verkligen. Sen på kvällen blev det film med Fredrik, Pontus & Christoffer.

& vad har jag då hittat på idag, jo jag har varit i skola, spelade in några avsnitt till Kabarén jag spelade min sen. Skönt att ha det gjort, gjorde ett prov & sen hade vi bara slöa lektioner. Efter skolan blev det hem en snabbis innan jag skulle iväg på cross träningen, det var riktigt jobbigt faktiskt, imorgon har nog Hanna träningsvärk. Sen blev det en lite längre promenad med Stina. Annars har min dag inte varit så händelserik, åt middag med Fredrik & Christoffer & nu sitter jag & kollar på när Fredrik, Danne & Pontus spelar NHL. & så pluggar jag under tiden (Y)

Så nu ska jag återgå till pluggandet & de andra.

KOMMENTARER


Ja, Riktigt imponerande Hanna att du kom upp i tid ;)

Sjukt duktiga var ni också idag allehopa. Ett under att vi blev klara så fort..

2010-02-09 // 12:08:23
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: