Vill vara fri som en fågel

Suck nu blir det till att klaga känner att jag är på klaghumör. Vill inget annat än att krypa ner i sängen & sova är så sjukt trött, då det var hockey tittande inatt. Men jag måste plugga, så kul har jag det. Just för tillfället vill jag bara att skolan ska ta slut. Är så less på att plugga. Skoltrött kallad de har jag hört. En annan sak jag har rätt att klaga på är att utanför mina väggar är det snöstorm. & värre ska det tydligen bli i helgen.... Döda mig. Jag vill ha sommar nu, elr ja iallafall vår. Jag skulle till och med nöja mig med soliga minus 5 vinterdagar. Men bara det inte snöar & är kallt. Fan det är mars snart.

Men nog gnällt, ni har iallafall fått en uppfattning på vilket humlör jag är på nu, jag vill bara njuta av tiden och dagarna som är kvar inte sitta id datorn för att plugga elr få ångest om jag inte gör det.

& på tal om något helt annat så har jag kommit igång med träningen på allvar nu, så himla skönt. Två grupppass i veckan (cross & boxercise) sen gym på det. Känns skönt kan jag lova, fast ska ta det lite lugnt nu i helgen känner att min kropp behöver lite vila har haft ständig träningsvärk nu i flera veckor tror jag bestämt.

Men nu ska jag sätta mig & vara seriös & plugga klart på Avelsuppgiften så jag kan sova sen för det sitter jag redan & drömmer om (Y)


KOMMENTARER


Very informative and enlightening website

2011-05-24 // 14:07:57
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: