Hej Gävle & Hej snöstorm

Äntligen framme efter lite krångel med tågen, men som tur är var mitt tåg ett av dem som krångla minns, prata med en gubbe på tåget som hade åkt sedan 7 imorse och kom fram till Gävle samtidigt som mig, snacka om kul dag, elr inte. Nå att det tar tid att åka mellan Gävle & Göteborg men inte så lång tid.
& på tal om annat det är SJUKT mkt snö här, & det snöar nu... Snöstorm klass ett iallafall det blåser & är jäkligt kallt. Kulit väder. Men det ska nog gå & göra något av det med.
Men nu ska jag ta & sova, känner mig lite små sjuk faktiskt elr så är det bara för att jag har fryst hela vägen från forshaga & hem.
Natti natti, ska försöka ta några snöiga bilder imorogn så ni får se vad jag menar (Y)

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: