Längtan

Då var man tillbaka i Forshaga efter en super mysig helg i Köping. Tillbaka i vardagen, inte alls lika mysigt & kul. Känner mig rätt så less & trött på allt faktiskt så det var verkligen behövligt att få komma bort från allt... 
Så mkt måsten & så lite spontant. Jag är mer än person som tar allt som det kommer & är totalt värdelöst att planera & lägga upp saker, det är inte alls lika intresant. Menmen jag måste väl lära mig båda. Nu är det så mkt tänkande på famtiden, det gillar jag inte alls

Nu vill jag bara att det ska bli den 16 april då jag & Stina sitter på planet påväg till Egypten. Idag är en typisk Egypten abstinens dag...
Stina lyssna det är bara 79 dagar kvar !







KOMMENTARER


stina

varje dag är en egypten-abstinens-dag :D

79 dagar- Så länge men ändå så kort :)

Jag längtar så enormt tills vi åker, bara du och jag!

2010-01-26 // 17:59:39
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: