På resande fot

ja då helt plötsligt var hela helgen ändrad & jag är påväg till Gävle istället för att stanna i Forshaga, men vi är ju lediga på måndag så blir ju en långhelg, sen plus det så är det nog första helgen på länge jag kan åka hem, elr ja iallafall innan sportlovet. Sen saknar jag mina vänner så enormt mkt så måste träffa dom. Känns som en evighet sedan. Blir att åka hem till min far ikv så får se vad resten av helgen erbjuder men jag ska bara ta det lugnt iallafall. Känns som det skulle vara hur skönt som helst.
När man åker tåg/buss långt ensam hinner man verkligen sitta & fundera, det kan behövas, jag känner mig förvirrad när det gäller vissa saker. Vill inte sitta & tänka på det jag gör.




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: