Värmlandskyla

Ligger i min ensamhet & njuter av musiken som spelas & låter tankarna handla om dig. Jag är kanske inte den personen som vissar alla mina känslor utåt men du ska veta att du betyder mer än någon någonsin har gjort för mig. Trodde inte kärlek kändes på det här viset, det kunde jag inte ens drömma om men det är helt underbart. Känslan som sprida i kroppen när man ser dig, värmen som du sprider utan din närvaro, tyggheten du ger. Innan du kom in i mitt liv hade jag inställningen att jag klarade allt på egenhand & att kärlek bara ställde till problem att man levde ett bättre liv när man levde själv & tog dagen som den kom oberoende av andra. Men så fel jag hade, jag var bara ung, dum & utan erfarenhet av äkta kärlek.
Men nu känner jag äkta kärlek & det är de bästa som någonsin hänt mig.



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: