Gåtan är löst

Jag & min kusin har länge undrat vad som ligger bakom den skumma & äckliga doften på mitt rum, idag fann jag boven en möglig brieost som någon listig person lagt i min väska för att jag skulle bli glatt överraskad när jag hittade den, dock inte tre veckor efter att den lades dit, tack för omtanken men nästa gång hoppas jag du säger till om du lägger ner saker som måste förvaras i kyla. Kan täbka mig hur den där legat & grott i påsen dessa veckor eftersom mitt rum blir ca. 40 grader när det är sol ute så lär ju osten verkligen trivits!
Aja nu är iallafall gåtan löst & stanken som bortblåst !
(bilden har inget att göra med den texten, jag lovar osten var värre )

KOMMENTARER


kusinen (även kallad karin)

jag vill ha osten serverad på silverfat imorn!

men du gjorde mig besviken som inte la upp den riktiga osten på bloggen.

2010-07-28 // 01:57:42
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: