Mycket som händer just nu

Gud vad det var länge sedan jag skrev sist...
Mkt har hänt under den här tiden kan jag lova, jag har varit på
*Bal med skolan
*Tagit studenten
*Karin & Elin kom ner till Forshaga
*Flyttat hem till Gävle
*Vart på mina vänners student här i Gävle
*Jag & Fredrik har gett oss ett försök till & allt fungerar hur bra som helt !
*Har varit i Uppsala
*Fredrik har varit i Gävle
*Har jobbat på 7eleven
*Jag har även hunnit med att säga upp mig där
*Arbetar nu på Mammas veterinärklinik
Som ni kanske ser så har jag haft fullt upp hela tiden så datorn har blivit bortglömd, men det kommer ett inlägg om balen med bilder & sedan även ett om stutenden & bilder men det orkar jag inte med nu.

Idag åkte Fredrik hem till Uppsala igen efter att ha varit här sedan i söndags, vi har väl mest tagit det lugnt åkte en sväng in till Gävle igår & idag tog vi en lite prommis till ica & köpte massa onyttigheter för att mysa & se på film tsm med min syster. Sen på kvällen tog jag & Elin en lång sväng (ca 1 mil) med hundarna vart sånt skönt väder på kvällen. Imorgon blir det en sväng in till stan med syster ska till arbetsförmedlingen, sen ska vi kolla lite på stan & sola. Efter det blir det att åka hem till Sätra & vänta på att kusin & pappa kommer för att sen åka till Hagaström & fira mina småkusiner som fyller år.
SAKNADE MÄNNISKOR & KLASS, tänk att nu är vi utspridda över hela Sverige & kommer aldrig mer bo tillsammans igen....

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: